Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 1.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 2.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 3.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 4.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 5.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 6.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 7.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 8.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 9.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 10.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 11.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 12.
  • Referāts 'Sociālā mārketinga kampaņa "Daudzbērnu ģimene nav negods" izstrāde', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PROBLĒMAS IDENTIFICĒŠANA UN ESOŠĀS SITUĀCIJAS IZVĒRTĒJUMS    3
2.  FOKUSA GRUPAS RAKSTUROJUMS, MĒRĶIS UN UZDEVUMI    6
3.  KONKURĒJOŠĀS ATTIEKSMES IZVĒRTĒJUMS    7
4.  JAUNĀS ATTIEKSMES POZICIONĒŠANA    8
5.  KAMPAŅAS NORISES PLĀNS    9
6.  KAMPAŅAS IZMAKSAS    10
  SECINĀJUMI    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Viena no sociāli neaizsargātākajām sabiedrības grupām pret ko vēršas, ir daudzbērnu ģimenes.
2. Ģimeņu lielumu lielā mērā nosaka sabiedrības attieksme ģimenēm ar daudz bērniem.
3. Daudzbērnu ģimenēm ir pieejami dažādi atvieglojumi, kas finansiāli ļauj ietaupīt.
4. Kampaņas mērķis ir radīt sabiedrībā attieksmi, ka lielās ģimenēs ir spēks.
5. Sociālā kampaņa tiks pozicionēta ar sociālo tīklu un noslēguma pasākuma organizēšanu.
6. Paredzamās sociālās kampaņas izmaksas – 16 600 EUR.


Autora komentārsAtvērt
Atlants