Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Logopēdija', 1.
  • Referāts 'Logopēdija', 2.
  • Referāts 'Logopēdija', 3.
  • Referāts 'Logopēdija', 4.
  • Referāts 'Logopēdija', 5.
  • Referāts 'Logopēdija', 6.
  • Referāts 'Logopēdija', 7.
  • Referāts 'Logopēdija', 8.
  • Referāts 'Logopēdija', 9.
  • Referāts 'Logopēdija', 10.
  • Referāts 'Logopēdija', 11.
  • Referāts 'Logopēdija', 12.
  • Referāts 'Logopēdija', 13.
  • Referāts 'Logopēdija', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Profilakse
Jo ātrāk tiks uzsākts korekcijas darbs, jo labāki būs rezultāti. Tā, piemēram, ja bērnam jau pirmskolas vecumā tiks attīstīta fonemātiskā uztvere un izrunas traucējumi neapgrūtinās valodas uztveri un izpratni, skolas vecumā nebūs jāsastopas ar rakstīšanas un lasīšanas iemaņu apguves grūtībām un citām problēmām mācību procesā.
Jo ilgāk bērnam jāsadzīvo ar savu runas traucējumu, jo ir lielākas iespējas, ka izmainīsies viņa raksturs un uzvedība, aizkavēsies viņa garīgā attīstība, jo bērns pārdzīvo savu nevarēšanu, kautrējas runāt, izvairās no saskarsmes, kļūst noslēgts un zaudē ticību saviem spēkiem.
Logopēda spēkos ir palīdzēt šīm personām koriģēt runas un valodas attīstības traucējumus, atgūt ticību sev un saviem spēkiem, rast stimulu darbībai un iespējami pilnvērtīgai dzīvei.

Autora komentārsAtvērt
Atlants