Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 1.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 2.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 3.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 4.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 5.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 6.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 7.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 8.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 9.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 10.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 11.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 12.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 13.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 14.
  • Prezentācija 'Tirgus segmentācija', 15.
Darba fragmentsAizvērt

4. Pārbaudīt un atkārtot
Kad ir atrasts jaunais tirgus, kuru vēlaties izpētīt, izveidot dažas kampaņas, lai pārbaudītu ideju. Nelieli tirgus uzlabojumi var dot lielus rezultātus, tāpēc turpināt šo procesu, pārbaudīt un atkārtot.

Secinājumi
Tirgus segmentēšana palīdz labāk iepazīt klientus, noteikt, kas ir nepieciešams tirgus segmentā, un noteikt, kā vislabāk var apmierināt vajadzības ar savu produktu vai pakalpojumu.
Tirgus segmentēšana samazina neveiksmīgas vai neefektīvas mārketinga kampaņas risku.
Tirgus segmentēšana palīdz zīmolam saprast auditoriju un mērķus.
Tirgus segmentācija tiek iedalīta: ģeogrāfiskā, demogrāfiskā, psihogrāfiskā, uzvedības segmentācija.
Lai izveidotu tirgus segmentācijas stratēģiju vispirms jāanalizē esošie klienti, tad jāizveido pircēja personāls savam ideālajam klientam, jāizpēta potenciālais segments un jāpārbauda vai tas ir efektīvs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants