Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna ieinteresētību, iesaistīšanos mācību procesa virzībā.
Skolēna ieinteresētību sekmēja darba organizācijas forma – došanās ārā veikt pētījumu.
Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja izzināmā jautājuma atklāšanu pētnieciskā darbībā?
Izzināmā jautājuma atklāšanu sekmēja dodoties izpētīt upi dabā, nevis tikai lasot pieejamo informāciju. Skolēniem pašiem tika dota iespēja pārliecināties un meklēt atbildes uz nepieciešamajiem jautājumiem. Arī, ja atbilde nebija savu spēkiem izdomājama vai pārbaudāma, tad skolēni tika rosināti aptaujāt satiktos iedzīvotājus, ko viņi arī labprāt izmantoja.
Kā mana pedagoģiska darbība sekmēja prasmi spriest, pamatot savu viedokli, piedāvāt idejas jautājuma risināšanai
Skolēni darbam tika sadalīti grupās, līdz ar to prasmes spriest, pamatot savu viedokli un piedāvāt idejas jautājumu risināšanai tika sekmētas grupu darbā, pārrunājot jautājumus, darba gaitu, noteikumus ar saviem klasesbiedriem. Lai vienotos par kopīgu atbildi, skolēniem nācās diskutēt vienam ar otru un pamatot savu viedokli.
Kā mana pedagoģiskā darbība pilnveidoja skolēnu prasmes izvirzīt kritērijus un veikt veicamo uzdevumu pašnovērtējumu?

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants