Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 1.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 2.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 3.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 4.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 5.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 6.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 7.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 8.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 9.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 10.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 11.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 12.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 13.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 14.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 15.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 16.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 17.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 18.
  • Prezentācija 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings: dzinējs, kas vada biznesu

Identificēšanas, paredzēšanas un klienta vajadzību apmierināšanas process nolūkā gūt peļņu.

Kad produkts ir zīmols?
Produkts kas piepildīts ar emocionālām vērtībām un arī racionālām vērtībām.

Zīmols piepilda klienta vēlmes ārpus paša produkta.

Kas ir zīmols?
Zīmolam ir vērtības kas atšķir un diferencē

Zīmolam ir identitāte, piedāvā solījumu līmeni, un nodrošina emocionālu apmierinājumu un gandarījumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants