Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 6.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 7.
  • Konspekts 'Pedagoģiskā darba projekts', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Studenti zina cilvēka dažādas antropometrijas normas, bet ļoti svarīgi viņus arī iemācīt, kā pareizi šos datus savākt un dokumentēt.
Pirms procedūras iemācīšanas vēlami priekšzināšanas anatomija, fizioloģija, terapija/pediatrija, farmakoloģija. Priekšzināšanas palīdz iegaumēt jaunu materiālu. Jo students vairāk laika atdos tieši procedūras iegaumēšanai nevis atrast vietas, kurā vietā šo procedūru izdarīt.
Motivācija ir mudinājums, ierosme, kas izraisa organisma aktivitāti un nosaka tās virzību kāda mērķa sasniegšanai. Motivēšu studentus, ka pareiza datu savākšana un dokumentēšana ir svarīga sastāvdaļa. Un savāktie dati ietekmē uz turpmāko pacienta ārstēšanu un aprūpi.
Mācību process notiek teorētiski un praktiski. Ir ļoti svarīgi nodrošināt veselīgu fizisko vidi. Telpas un aprīkojums ir aprūpētāju ziņa un kompetencē. Māsai ir jāpievērš uzmanība, lai vide būtu piemērota un atbilstoša mācīšanai. Apstākļiem jābūt tādiem, lai netraucētu mācīšanai: mierīgiem, ērtiem un bez traucēkļiem. Jāpievērš uzmanība: gaisa temperatūrai, apgaismojumam, trokšņiem, telpas iekārtojumam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants