Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas radošo materiālu analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Preču virzīšanas metožu būtība.
Mūsdienās mārketings ir sarežģītāks process nekā tikai produkta izstrāde, cenas noteikšana un sadale. Lai uzņēmums spētu pilnvērtīgāk realizēt savu produkciju, tam ir nepieciešama komunikācija ar pircēju.
Lai nodrošinātu efektīvu un veiksmīgu komunikāciju ar pircējiem, uzņēmumi slēdz līgumus ar reklāmas aģentūrām, pieņem darbā kvalificētus un zinošus speciālistus, apmāca tirdzniecības personālu utt.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver sevī četrus veidus:
Reklāma (advertising);
Produkta realizācijas veicināšana (sales promotion);
Sabiedriskās saskares/sabiedriskās attiecības (public relations);
Personiskā apkalpošana (personal selling).
Augstāk minētajam kompleksam ir arī cits nosaukums – metodes produktu virzīšanai tirgū, kas galu galā arī atspoguļo galīgo mārketinga komunikāciju mērķi – produkts jāpārdod tirgū.1…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants