Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 1.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 2.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 3.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 4.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 5.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 6.
  • Konspekts 'Emocijas. Emocionālā inetliģence', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Emocijas    4
2.  Emocionālā inteliģence    5
3.  Stress    6
4.  Bēdas    7
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgi, ka cilvēks izvēlas savus ikdienas «rituālus-, kas palīdz viņam novirzīt savu enerģiju pozitīvā virzienā. Tas Ir līdzīgi kā apgūt Iemaņas braukt ar automašīnu. Sākumā ir nedrošība un pārliecības trūkums, bet vēlāk jau veidojas ieradums, kas dod iespēju justies droši un gūt prieku no brauciena.
Tas, kā iespējams tikt galā ar stresu, Ir atkarīgs arī no cilvēka izglītības un intelekta līmeņa, rakstura, temperamenta, dzīves vides, gēniem, ģimenes tradīcijām. Katram var būt sava pieeja un veidi, kā mazināt stresa ietekmi.

4. Bēdas
Bēdas ir emocionālas ciešanas, kam raksturīga netaisnīguma, zaudējuma, izmisuma, bezpalīdzības, ciešanu un niknuma izjūtas. Kad cilvēki ir bēdīgi, viņi kļūst nerunīgāki, mazāk enerģiski un vairāk emocionāli. Raudāšana ir ir bēdu fiziskā izpausme.
Bēdas var būt īslaicīga garastāvokļa pasliktināšanās. Ja tās ir ilgstošas, tad var konstatēt depresiju.
Bēdas daudzos to izpausmes veidos ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Vairumam skumju pārvarēšanas un izdzīvošanas procesu nav vajadzīga speciālistu palīdzība. Tie risinās veselīgi arī pēc lieliem un būtiskiem zaudējumiem. Taču ir ļoti svarīgi, lai cilvēki, kas atrodas zaudējumu piedzīvojušo tuvumā, izturētos pret viņu reakcijām saudzīgi un nekaitētu procesa attīstībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants