Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 1.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 2.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 3.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 4.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 5.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 6.
  • Konspekts 'Reputācijas mērījums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās uzņēmumu un organizāciju reputācija ir kļuvusi par nozīmīgu faktoru, kas lielā mērā nosaka klientu izvēli par labu konkrētās vai citas kompānijas produktiem un pakalpojumiem. Uzņēmuma tēla veidošana ir viena no no sabiedrisko attiecību galvenajiem uzdevumiem. Ikvienu uzņēmuma vadītāju interesē un satrauc mediju attieksme pret uzņēmumu. Pozitīvas attiecības ar masu medijiem sekmē labas reputācijas nostiprināšanos.1 Tēla veidošana ir situatīva, un tēla galvena funkcija – būt aizvietotājam. Tēls ir spēcīgs instruments mediju rokās, tāpēc ir svarīgi to uzturēt, nepieļaujot kļūdas, jo tiklīdz sabiedrisko attiecību speciālists pieļaus kļūdu tēla veidošanā, medijs to var pavērst pret uzņēmumu, tādējādi sabiedrībai pasniedzot šo „viltus ideju”, par sliktu uzņēmumu ar nepiedodami sabojātu tēlu, jo ir zināms, ka sabiedrība nepiedod tādas kļūdas, mēs vienēmēr atceramies, šos spilgtos, interesantos, bet sliktos notikumus, jo tieši sliktā informācija visātrāk izplatās „no mutes mutē”.
Proti, reputācija ir kļuvusi par vienu no vērtīgākajiem jebkura uzņēmuma vai organizācijas īpašumiem un ieguvumiem, reputācija ir jāsaudzē un „jākopj”, kā jebkas cits, kas pieder uzņēmumam. 21. gs straujajā un neparedzamajā biznesa un informācijas vidē, piemēram, ekonomiskās krīzes laikā, kuru uz priekšu virza dažādi notikumi un darbības, noturīgas reputācijas izveide un uzturēšana uzņēmumam nekad nav bijusi tik būtiska kā tagad. …

Atlants