• Sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu pielietošanas prakse Latvijas sabiedrisko attiecību profesionāļu un to organizāciju darbā.

     

    Eseja2 Ekonomika, Uzņēmējdarbība

Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu pielietošanas prakse Latvijas sabiedrisko a', 1.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu pielietošanas prakse Latvijas sabiedrisko a', 2.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu pielietošanas prakse Latvijas sabiedrisko a', 3.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu pielietošanas prakse Latvijas sabiedrisko a', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību konsultants Andris Sproģis atzīst, ka “Jebkurā gadījumā vienota ētikas kodeksa, ko ievēroju, nav; un, ja arī tāds būtu, vienmēr kāds atradīs iespējas to apiet, un to jau nozarē strādājošie paši zina, kas ar ko nodarbojas, cik ētiska ir katras PR kompānijas vai individuāla darba veicēja darbība.
Var rakstīt daudz un dažādus ētikas kodeksus, ierobežot, apkarot pārkāpumus, taču, ja indivīdam vai organizācijai nav izpratnes, kas ir ētiska un neētiska rīcība, nekādi kodeksi nespēs apkarot neētisku rīcību. Vēl jo vairāk tāpēc, ka atsevišķi uzņēmēji uzskata - labāk paņemt PR konsultantus, kas uzspļauj ētikai, bet panāk rezultātu, arī ar melnā pr palīdzību. Vismaz Latvijā visi zina, kas ar tādām lietām nodarbojas un dažkārt vienīgā iespēja neprofesionāļiem tikt pie jauniem klientiem ir tieši neētiska rīcība.”
Var secināt, ka galu galā ikviens cilvēks ikdienā veic sabiedrisko attiecību darbu un katrs solis demonstrē cilvēka morāles un ētikas līmeni un ikviens rīkojas, balstoties uz to vērtību skalu, kas ir katram no mums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants