Mērķis
• Līdz 2027. gada 31. oktobrim palielināt klientu apmierinātību
par 12%, lai sasniegtu 2024. gada apmierinātības līmeni,
novēršot esošos trūkumus klientu apkalpošanā
Problēma, aktualitāte, riski
• Uzņēmuma galvenais darbības virziens ir graudaugu pieņemšana, pirmapstrāde un uzglabāšana.
• Pēc reorganizācijas- divu uzņēmumu daļu apvienošanās- klienti pauž neapmierinātību par jauno pieņemšanas
sistēmu, kā arī no tās izrietošajām problēmām ar kurām ikdienā nākas saskarties lauksaimniekiem nododot
graudaugus un saņemot preces.
• Dati par attiecīgajiem riskiem un problēmām ir pašu lauksaimnieku iesniegti klientu apmierinātības anketu
piezīmēs, un apkopoti anketu veidā.
• Dati tika pētīti par 2024. / 2025.gadu…