-
Uzņēmuma SIA "Sanitex" mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas
Novērtēts!Diplomdarbs43 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Mārketinga jēdziens, būtība un nepieciešamība | 7 |
1.1. | Mārketinga jēdziens | 7 |
1.2. | Mārketinga procesa būtība | 11 |
1.3. | Mārketinga nepieciešamība | 13 |
1.4. | Mārketinga vide un to veidojošie faktori | 13 |
2. | SIA “Sanitex” darbības raksturojums | 15 |
2.1. | Tirdzniecības veicināšana | 16 |
2.2. | Uzņēmuma darbību regulējošie normatīvie akti | 18 |
2.3. | SIA “Sanitex” iekšējā vide | 20 |
2.4. | SIA “Sanitex” ārējā vide | 21 |
2.5. | Tirgus segmentācija | 24 |
2.6. | Uzņēmuma sadarbība | 26 |
3. | Mārketinga vides izpēte | 28 |
3.1. | Produkts | 28 |
3.2. | Cena, vieta un sagādes procesi | 30 |
3.3. | Veicināšana | 31 |
4. | Konkurence un tās uzlabošanas iespējas | 34 |
Secinājumi | 39 | |
Priekšlikumi | 40 | |
Izmantotās literatūras un informāciju avotu saraksts | 41 |
Secinājumi
1. SIA “Sanitex” ir viens no lielākajiem tirdzniecības veicināšanas uzņēmumiem Baltijā.
2. Uzņēmums ir ar plašu sortimentu, kas ļauj tam iegūt lielu tirgus daļu, tādejādi paplašinot tā pircēju klāstu.
3. Uzņēmuma vispārējie darbības principi ir ātras aprites preču izplatīšana mazumtirdzniecībā un vairumtirdzniecībā, loģistikas pakalpojumu sniegšana, merčendaizinga servisa nodrošināšana.
4. Uzņēmumam draudus rada patērētāju iespēja izvēlēties aizvietojošus produktus, kas atrodas ārpus tirgus sektora.
5. Uzņēmuma preču cenu regulēšana ir ierobežota: vai nu to ierobežo likumi un citi normatīvie akti, vai arī tirgus apstākļi.
6. Uzņēmums izmanto nediferencēto mārketinga stratēģiju
7. Uzņēmumam ir pietiekoši liels klientu klāsts ņemot vērā tirgus segmentēšanas kritērijus.
…
Kvalifikācijas darbā autors pētīja uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vidi un tās konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Kvalifikācijas darba nosaukums ir “Uzņēmuma SIA “Sanitex” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. Darbā tika pētīts mārketinga jēdziens un tā būtība, un nepieciešamība, kā arī mārketinga kompleksa pamatelementi– vieta, cena, prece un virzīšana tirgū. Tika pētīta uzņēmuma vēsture, mārketinga iekšējā un ārējā vide, mārketinga aktivitātes un tās uzlabošanas iespējas. Pētījuma metodes: teorētiskā pētīšanas metode, aptauja, indukcijas- secinājumu un priekšlikumu veidošana. Pētījuma objekts: SIA “Sanitex” Pētāmais priekšmets: mārketinga vide, konkurētspējas uzlabošanas iespējas Darba struktūra: darbs sastāv no 41 lapas, 3 tabulām, 21 attēla, 12 zinātniskajiem avotiem, 8 secinājumiem, 8 priekšlikumiem.