Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'E-komercija', 1.
  • Konspekts 'E-komercija', 2.
  • Konspekts 'E-komercija', 3.
  • Konspekts 'E-komercija', 4.
  • Konspekts 'E-komercija', 5.
  • Konspekts 'E-komercija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

1. Nosauciet jums zināmos internetmārketinga instrumentus
1)Kvalitātivās un viegli pieejamās info lielu apjomu, kas ir izmantojams mārketinga pētījumos.2) interaktivitāte un darbību sinhronizēšana reālajā laikā. 3)augsta savstarpēja mijiedarbība ar klientiem.4) Iespēja darboties un paralēli komunicēt ar lielu klientu skaitu vienlaicīgi.5) iespēja ātri reāģēt uz klientu pieprasījumu.6) globāls tirgus.7) nepārtraukta darbība.8) info kļūst par preci.9) jaunu mārketinga modeļu ieviešana un īstenošana.10) zemas izmaksas uzņēmuma preču un pakal-pojumu reklāmēšanai, popula-rizēšanai, virzīšanai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants