Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 1.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 2.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 3.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 4.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 5.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 6.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 7.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 8.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 9.
  • Referāts 'Rīgas Stradiņa universitātes vīzijas un misijas izstrāde', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  RSU misijas izstrāde – satura pamatojums    3
  RSU misijas izstrāde – misijas formulējums    5
  RSU vīzijas izstrāde – satura pamatojums    6
  RSU vīzijas izstrāde – vīzijas formulējums    7
  Secinājumi    9
Darba fragmentsAizvērt

RSU misijas izstrāde – satura pamatojums
Izstrādājot RSU misiju darbošos ar misijas definējumu, kas uztver uzņēmuma misiju kā skaidri strukturētu ilgtermiņa skatījumu uz uzņēmumu.
Vēlams misijā ir attēlot tās stratēģijas, ar kurām uzņēmums sasniegs savus mērķus. Uzskatu, ka ir svarīga arī atziņa par to, ka uzņēmuma uzdevums ir iekļaut savas iekšējās kultūras skatienu uz šādām lietām:
Organizācijas vērtības, normas, noteikumi
„Mēs” sajūta – uzņēmuma iekšējā identitāte, komunikācijas stils
Atbildība pret „klientiem”
Tātad, pirmā lieta, kas ir jānoskaidro ir RSU mērķi kā organizācijai. RSU ir izglītības organizācija. Acīmredzamais RSU mērķis ir cilvēku izglītošana. Svarīgs punkts par stratēģiskajiem mērķiem ir kvalitatīvie/kvantitatīvie mērķi sadalījums.
Kvalitatīvajā līmenī man nešķiet, ka vajadzētu pastāvēt kādām ierobežojumam. Galu galā universitāte nav preču veikalu tīkls, kurš var būt „lēts, bet pieejams” vai „dārgs un ekskluzīvs”. Universitātei jācenšas sniegt augstākās kvalitātes izglītību neskatoties ne uz ko, nevis mēģināt iegūt „tirgus nišu”. Ņemot vērā šīs atziņas par kvalitatīvajiem mērķiem vēlos izmantot misijā šādu frāzi:
„sniegt cik vien iespējams kvalitatīvu izglītību”.
Kvantitatīvie mērķi, manuprāt, nav tik viennozīmīgi. Augstākā izglītība nevar būt domāta visiem pēc definīcijas. Pašā būtībā tā ir elitāra nodarbe.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants