Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga darbība, mērķi un veidi. Mārketinga koncepcijas', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ekonomika mārketinga kontekstā   
  Mārketinga būtība   
  Mārketinga darbības uzdevums   
  Mārketinga mērķi un veidi   
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga darbība
Mārketings ir nepieciešams jo:
uzņēmumam parāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības.
rada apstākļus, kas sekmē uzņēmuma pielāgošanos tirgum un dod iespēju veidot patērētāju vajadzības;
sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču / pakalpojumu veidiem;
Patērētājs gūst produkcijas sortimenta paplašināšanos, elastīgākas cenas un servisa kvalitātes uzlabošanos

Mārketinga darbības mērķi
Mārketinga darbība sevī ietver konkrētus uzdevumus, kas attiecas uz:
Plānošana;
Cenu veidošana;
Preču sadale un virzīšana tirgū;
Tirgus komunikāciju nodrošināšana;
Reklamēšana;
.......
Mārketingā viss ir atkarīgs no tā, kādā līmenī, kas un kādā veidā to lieto!!

Autora komentārsAtvērt
Atlants