Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 5.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 6.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 7.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 8.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 9.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 10.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 11.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 12.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 13.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 14.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 15.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 16.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 17.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 18.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 19.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 20.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 21.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 22.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 23.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 24.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 25.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 26.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 27.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 28.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 29.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 30.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 31.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 32.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 33.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 34.
  • Referāts 'Koru mūzikas attīstība Latvijā', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Koru kustības un repertuāra attīstība dažādos periodos    6
1.1.  Sākuma periods    6
1.2.  Padomju periods    6
1.3.  Mūsdienas    7
2.  Populārākie diriģenti    8
2.1.  Leonīds Vīgners    8
2.2.  Imants un Gido Kokari    9
2.3.  Māris Sirmais    12
2.4.  Ints Teterovskis    13
3.  Cilvēku paaudzes un koru mūzika Latvijā    14
3.1.  Koru mūzika jauniešu dzīvē    14
3.2.  Koru mūzika pieaugušo dzīvē    18
  Secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
  Nepublicētie materiāli    22
  Pielikums    23
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās dziedāt korī ir aktuāli. Bet tas vairāk attiecās uz pieaugušajiem, jo vairums jaunieši negrib iesaistīties koru dziedāšanā. Līdzko tuvojās Dziesmu svētki tad dziedāt gribētāji uzrodas vairāk, tas attiecās gan uz jauniešiem, gan uz pieaugušajiem. Jo ir ļoti interesanti divas nedēļas pavadīt Rīgā kādā skolā, kur katram korim ir iedalīta viena klase un tad tur ir jāsaspiežas, bet tas tieši visiem patīk, jo parasti naktīs neguļ, bet gan ballējas un runājās visu nakti. Visiem patīk arī tas, ka ir lielie mēģinājumi Mežaparka lielajā estrādē un, kad mēģinājumi beidzas, tad visi staigā pa Rīgu.
Autori ieinteresēja rakstīt par koru mūzikas attīstību Latvijā tieši tas, ka viņa pati ir dziedājusi korī 5. gadus un gribējusi izpētīt koru mūzikas attīstības vēsturi Latvijā. Salīdzināt to kā tas viss ir tagad, kas mainījies un, kas palicis tāpat.
Darba tēma: Koru mūzikas attīstība Latvijā.
Darba mērķis: Izpētīt koru mūzikas attīstību Latvijā un salīdzināt to ar mūsdienām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants