.
  • Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”

     Novērtēts!

    Referāts19 Uzņēmējdarbība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 1.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 2.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 3.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 4.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 5.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 6.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 7.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 8.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 9.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 10.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 11.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 12.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 13.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 14.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 15.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 16.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 17.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 18.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 19.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 20.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 21.
  • Referāts 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  PREČU SORTIMENTA PLĀNOŠANA    5
2.  UZŅĒMUMA SIA “ORKLA LATVIJA’’ RAKSTUROJUMS    9
3.  SORTIMENTA PLĀNOŠANAS IETEKME UZ SIA “ORKLA LATVIJA’’    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Darba fragmentsAizvērt

Sortimenta dziļumu atspoguļo vienas preces variantu grupas sortimenta ietvaros. Tie parasti atšķiras tikai ar iesaiņojumu, dizainu, formu, garšas īpašībām. Piemēram, konfektes. Lemjot par preču ražošanu, minētie preču sortimenta raksturlielumi jāņem vērā. (Blaits, 2004, 210)
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi izveidot optimālu sortimentu. Pārsātināts sortiments var izraisīt peļņas samazināšanos, jo preces, kas apmierina līdzīgasvajadzības, samazina realizēto apjomu viena otrai, tās sāk konkurēt savā starpā. Tāpēc, veidojot jaunu preci, jāpārliecinās vai tā ievērojami atšķiras no jau ražošanā esošajām precēm. (Niedrītis, 2008, 31)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants