Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 1.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 2.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 3.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 4.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 5.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 6.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 7.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 8.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 9.
  • Referāts 'Nodarbība pirmsskolas vecuma bērniem', 10.
Darba fragmentsAizvērt

UZDEVUMI:

1.Izzināt bērnu priekšstatus par olām, lieldienu olām un paplašināt tos.
2.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3.Papildīnāt zināšanas par īpašības vārdiem.
4.Turpināt attīstīt prasmi klausīties un atbildēt uz jautājumem (klausoties vēstuli).
5.Veicināt emocionālu atsaucību, palīdzot cālīm.

RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Atceramies vakardienas tēmu un cālīti Hariju.
* Cālīša rīta kustību dziesmiņa (sk. pielikumu Nr 14)

ROTAĻNODARBĪBA
* A atnesa groziņu un nolika to apļa vidū. „Šo groziņu es atradu pie mūsu grupiņas durvīm”.
* A jautā, no kā tas var būt un kas tur iekšā atrodas? Bērni min.
* A attaisīja vaļā groziņu un izbrīnīti saka: „ Vai , tur ir kaut kāda vēstule? Kurš to mūms varēja nosūtīt?” Bērni min.
* Ko šoreiz varētu mūms cālītis Harija stāstīt?
* A izlasa vēstuli. (sk. pielikumā Nr 15)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants