Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 1.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 2.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 3.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 4.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 5.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 6.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 7.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 8.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 9.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 10.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 11.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 12.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 13.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 14.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 15.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 16.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 17.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 18.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 19.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 20.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 21.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 22.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 23.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 24.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 25.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 26.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 27.
  • Referāts 'Menedžmenta pamatfunkcijas un to pielietojums praksē', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Plānošana    4
1.1.  Ārējās vides novērtējums    5
1.2.  Organizācijas iekšējo iespēju novērtējums    6
2.  Organizēšana    7
3.  Kontrole    10
3.1.  Kontroles veidi    11
3.2.  Kontroles procesi    11
3.3.  Efektīvas kontroles pazīmes    12
4.  Motivēšana    13
4.1.  Satura motivācijas teorija    13
4.2.  Procesuālās teorijas    15
4.3.  Darba samaksas organizēšanas princips    15
4.4.  Motivēšanas modeļi    17
4.5.  Motivēšanas teorija    18
4.6.  Darbinieku motivēšana – panākumu atslēga    22
  Praktiskā daļa    24
  Uzņēmuma SIA „Magma” apraksts    24
  Motivācija uzņēmumā    24
  Forums    26
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

Menedžments sastāv no vairākām funkcijām, kuru sekmīga izpilde ir saistīta ar darbinieku interesēm. Uzņēmuma darbības sekmes nosaka darbinieku attieksme pret darbu.
Darba mērķis: aplūkot menedžmenta pamatfunkcijas un izpētīt to pielietojumu praksē.
Darba uzdevumi:
1.apkopot teorētisko materiālu par menedžmenta pamatfunkcijām;
2.izpētīt menedžmenta pamatfunkcijas – motivēšanas pielietojumu praksē;
3.izpētīt darbinieku motivāciju uzņēmumā SIA „Magma” ;
4.uzzināt vairāku cilvēku viedokli par darbinieku motivāciju, izveidojot forumu interneta protālā.
Darba metodes:
1.pieejamo materiālu apskate, izpēte, analīze un apkopošana;
2.aptauja internetā, iegūto rezultātu apkopojums;
Pirms darba uzsākšanas tika izvirzīta hipotēze, ka viens no galvenais motivētājs ir finanses, tas ir, darba alga, premijas u.c., kas darba gaitā tomēr neapstiprinājās.
Pētījumu rezultātā tika konstatēts, ka darba alga ir viens no galvenajiem motivētājiem, bet tas nevar pastāvēt viens pats, jo zīmīgu lomu ieņem arī darba vide, vadītāja attieksme pret padotajiem, profesionālās izaugsmes iespējas u.c. Motivācija ir ļoti svarīga uzņēmuma pastāvēšanā, kvalificētu un prasmīgu cilvēkresursu nodrošinājums ir noteicošais faktors mērķu sasniegšanai. Esot labi motivēti darbinieki strādā ar augstu atdevi, kā rezultātā ieguvējs ir gan pats darbinieks, gan arī uzņēmums.
Darbs satur teorētisko daļu, kurā apkopota informācija par menedžmenta pamatfunkcijām, sevišķi pievēršot uzmanību motivēšanai un no praktiskās daļas, kurā izpētīta motivēšanas pielietošana praksē, lietojot aptaujas metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants