Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 1.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 2.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 3.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 4.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 5.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 6.
  • Prezentācija 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 7.
Darba fragmentsAizvērt


Fenomenoloģija cilvēka uzvedības veidiem vispirms vēlas piešķirt noteiktu jēgu, kura padarītu to izprotamu.
Vissvarīgākais ir aprakstīt, nevis analizēt, izskaidrot, mērīt, kā pieņemts citās zinātnēs.

Ir jātiecas izprast to, kas ir, nevis to, ko izsecinājusi zinātne.
Par fenomenoloģisku metodi sauc cilvēka dzīves telpas ‘’tiešu” izprašanu, nterpretējot ikdienas situācijas ‘’vienotā veselumā” (Seiffert)

Atlants