Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nordea bankas vispārējs raksturojums    4
1.2.  Produktu raksturojums    5
1.3.  Konkurentu raksturojums un analīze    6
1.4.  Patērētāju (mērķauditorijas) raksturojums    7
2.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu un pētījuma apraksts    8
2.1.  Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts    8
2.2.  Praktikanta veiktā pētījuma analīze    8
3.  Prakses uzdevumu apraksts    10
3.1.  Klientu apkalpošanas centra organizatoriskā struktūra un vadības stils    10
3.2.  Nordea bankā īstenotie mārketinga pasākumi    11
3.3.  Nordea bankas klientu apkalpošanas centra ‘’Valmiera’’ tirgus segmentācija    12
3.4.  Nordea bankas SVID analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Par prakses vietu tika izvēlēts Nordea bankas klientu apkalpošanas centrs ‘’Valmiera’’(turpmāk tekstā – KAC ‘’Valmiera’’). Šī prakses vieta tika izvēlēta tāpēc, ka Nordea banka ir viena no lielākajām un drošākajām Eiropas bankām, līdz ar to arī Latvijā tai ir plaši atpazīstams vārds.
Prakses atskaite ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Latvijas filiāli, kā arī atsevišķu informāciju par Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centrā veiktajiem uzdevumiem.
Prakses mērķis: nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, strādājot Nordea bankas klientu apkalpošanas centrā ‘’Valmiera’’, kā arī izpētīt un novērtēt Nordea Bank Latvijas filiāles darbību ietekmējošos faktorus un īstenoto mārketinga politiku, lai izstrādāt priekšlikumus filiāles konkurētspējas pilnveidošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants