Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 1.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 2.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 3.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 4.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 5.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 6.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 7.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 8.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 9.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 10.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 11.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 12.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 13.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 14.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 15.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 16.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 17.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 18.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 19.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 20.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 21.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 22.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 23.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 24.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 25.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 26.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 27.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 28.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 29.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 30.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 31.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 32.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 33.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 34.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 35.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 36.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 37.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 38.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 39.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 40.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 41.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 42.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 43.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 44.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 45.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 46.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 47.
  • Referāts 'Lietoto apģērbu veikalu skatlogi kā reklāma', 48.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Veikalu skatlogu noformēšans principi un reklamēšanas paņēmieni    4
1.2  Veikalu skatlogu nozīme un funkcijas    4
1.3  Veikalu skatlogu tipi    5
1.5  Skatlogu noformēšana, jeb kompozīcija    11
1.7  Skatlogu noformēšana saskaņā ar likumiem    13
1.6  Lietoto apģērbu veikali un to skatlogi    14
2.  Pētījums par lietoto apģērbu veikalu skatlogu reklamēšanas paņēmieniem    17
2.1  Pētījuma metožu un objekta raksturojums    17
2.2.  Kontentanalīzes rezultāti un to interpretācija    18
  Izmantotās literatūras un avotu sarakts    35
Darba fragmentsAizvērt

Ejot pa ielu garāmgājēju skatieni bieži vien apstājas pie apģērbu veikalu skatlogiem. Citi tos tikai tikai nopēta, bet citi ierauga, piemēram, skaistu kleitu un ieiet veikalā, lai to piemērītu vai pat iegādātos. Līdz ar to ļoti svarīgs ir pievilcīgs skatlogs un informācija kāda tajā tiek izvietota, kas arī kalpo kā viens no galvenajiem faktoriem, kas mudina pircēju iegriezties veikalā. Ne velti pēdējo 10 gadu laikā skatlogu noformēšana kļuvusi par mākslu. Manāmi, ka pēdējo gadu laikā lietoto apgērbu veikalu skaits ir paaugstinājies, jo iedzīvotāji meklē alternatīvas iespējas iegādāties kvalitatīvu, modernu un atpazīstamu apģērbu par lētākām cenām, jo iedzīvotāju ir piemeklējusi finansiālā krīze, bet cilvēki joprojām vēlas ģērbties skaisti. …

Atlants