Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 1.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 2.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 3.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 4.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 5.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 6.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 7.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 8.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 9.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 10.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 11.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 12.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 13.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 14.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 15.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 16.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 17.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 18.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 19.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 20.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 21.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 22.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 23.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 24.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 25.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Pastkastītē samesta reklāma
Tiešais pasts sevī ietver reklāmas materiālu izplatīšanu tieši mērķauditorijas pastkastītēs. Tā mērķis ir informēt mērķauditoriju un mudināt to patērēt
Tiešā pasta sūtījumi- vēstuļu korespondences sūtījumi, kuri nesatur adresāta vārdu, adresi un identifikācijas numuru, un citas modifikācijas, kas nemaina ziņojuma būtību, un kurus sūta ievērojamam adresātu skaitam
Pasta likuma projekts savulaik ietvēra noteikumus attiecībā uz adresāta tiesībām atteikties no tiešā pasta sūtījumu saņemšanas

Kā pieņem lēmumus?
Pasaulē tiek izmantotas divas filozofiskas pieejas:
deontoloģiskā analīzes pieeja
teleolģiskās analīzes pieeja

Šīs pieejas skata ētiskās problēmas no diviem aspektiem. Tās parāda ne tikai pētītāja zināšanas par ētisko dilemmu, bet atklāj arī viņa filozofisko orientāciju un vērtību sistēmu .

Deontoloģikā pieeja. Šī pieeja analizē pašu darbību, rīcību. Darbības raksturs nosaka, vai personība ir uzticama vai nē.
Deontoloģiskā domāšana ir balstīta uz diviem principiem:
tiesību princips (tiesības zināt, tiesības izvēlēties u.c.)
taisnīguma princips

Autora komentārsAtvērt
Atlants