Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 1.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 2.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 3.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 4.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 5.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 6.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 7.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 8.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 9.
  • Prezentācija 'Stratēģiskā plānošana mārketingā. Mārketinga stratēģija', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Stratēģiskās plānošanas process uzņēmumā   
  Mārketinga stratēģijas saturs   
  Mārketinga plāns   
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskā plānošana mārketingā
Uzņēmuma stratēģiskā plānošana ir kā vadīšanas process uzņēmuma dzīvotspējas nodrošināšanai un atbilstības starp tā mērķiem un resursiem un ārējiem nosacījumiem attīstīšanai.
Darbs stratēģiskajā plānošanā nozīmē, ka uzņēmuma tiek noteikts tāds biznesa virzienu kopums, kurš būtu pietiekams uzņēmuma attīstībai un uzplaukumam pat tādā gadījumā, ja daži no šiem virzieniem neīstenotos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants