Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 1.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 2.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 3.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pirkšanas iecere. Alternatīvu novērtēšanas procesā patērētāji izvēlēsies to, kas var sniegt vairāk apmierinājuma. Bet pirkuma izdarīšana ir sarežģīts process, kas nav tūlītējs. Piemēram, pērkot auto: jāizvēlas izplatītājs, jānosaka datums, laiks, jādodas uz vietu, kur izdarīt pirkumu. Dažreiz būs jāpieņem papildu lēmumi par, piemēram, gaisa kondicionieris, CD atskaņotājs utt.
Izvēle nepirkt. Izvēlēties nepirkt iecerēto produktu ir dažādi iemesli. Pirkuma neizdarīšana var būt tādēļ, ka:
• laika trūkums, kuru ziedot lēmumu pieņemšanai;
• sociālais risks (pirkums liks domāt sliktāk par jums citu cilvēku acīs);
• šaubas par lēmumu;
• trūkst papildus informācija;
• ticība, ka produkta cena ar laiku var tikt samazināta, vai jauna labāka produkta parādīšanās tirgū.
Pirkums. 1. attēlā redzams, pirkumu izdarīšanas laikā, notiek instrumentu iedarbība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants