Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 1.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 2.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 3.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 4.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 5.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 6.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 7.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 8.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 9.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 10.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 11.
  • Konspekts 'Kultūras mārketinga kvalifikācijas jautājumu atbildes', 12.
Darba fragmentsAizvērt

8. Mārketinga informācijas sistēmas nozīme kultūras organizācijas mārketingā.
Mērķi – definēt iekšējos datu avotus, izvirzīt un pētīt sekundāros datu avotus, definēt un analizēt galvenos primāros datu avotus, apspriest galvenās datu vākšanas metodes, aprakstīt jebkurā pētījumā veicamos soļus.
Mārketinga informācijas sistēma – MIS – ir mārketinga procesa pamats, jo tā nodrošina nepieciešamo informāciju saprātīgu lēmumu pieņemšanai. MIS izmanto 3 datu veidus – iekšējos, sekundāros un primāros.
Iekšējie dati ir visas kompanjas ietvaros iegūstamā informācija (pārdošanas un finanšu atskaites).
Sekundāros datus atskaišu veidā publicē publiskas vai privātas organizācijas ar speciālu izdevumu vai bibliotēku sistēmas palīdzību.
Primāros datus iegūst nepastarpināti no patērētāja, šo informāciju parasti vāc ar tirgus izpētes, aptauju, pārskatu vai biznesa pētījumu palīdzību. Kompānija var veikt to pati vai arī nolīgt specializētu firmu šim darbam. Izdala zondāžas tipa pētījumus, aprakstošo pētījumu un kauzālo (cēlonisko) pētījumu.

9. Anketas sastādīšanas un izvērtēšanas pamatprincipi.
Anketēšana – rakstiska aptaujas forma, kas dod iespēju aptaujāt lielu respondentu skaitu īsā periodā. Ticamība atkarīga no izlases reprezentatīves. Ar anketēšanu var noskaidrot aptaujājamo rīcību pagātnē, attieksmi un motīvus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants