Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Konspekts 'Vadītāja loma', 1.
  • Konspekts 'Vadītāja loma', 2.
  • Konspekts 'Vadītāja loma', 3.
  • Konspekts 'Vadītāja loma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Tims Kuks iepriekš mīlēja lielīties ar to, cik daudz Android lietotāju pārgāja uz iPhone, taču pēdējos gados viņš neatbildēja pat tad, kad viņam uzdeva tiešu jautājumu. Kāpēc? Nav ar ko lielīties, pārdošanas apjomi samazinās.( https://mobile-review.com/articles/2020/apple-strategy-2020.shtml)
Un tagad mēs varam atbildēt uz galveno jautājumu, kāpēc Tims Kuks to dara un kāpēc produkti ir tik viduvējas kvalitātes ar tik augstām izmaksām. Atbilde slēpjas faktā, ka Apple produkts ir nauda, nevis viedtālruņi vai kaut kas cits. Šī ir spēle biržā, akciju pārdošana un tai sekojošā izpirkšana, sava veida finanšu piramīda. Produkts šajā gadījumā ir dziļi sekundārs, tas nav tik svarīgs. Ko mēs redzam.( https://mobile-review.com/articles/2020/apple-strategy-2020.shtml)
Ko Apple nozīmē 2020. gads? Šis ir ūdensšķirtnes gads, kurā neizdosies Tima Kuka stratēģija palielināt uzņēmuma akcijas, uzlabot finanšu rādītājus bez jēgpilnas pamatprodukta attīstības. Akciju tirgus gandrīz nav reaģējis uz jauno ekonomisko realitāti, šī uzpūstā burbuļa kritums vēl ir priekšā. Un Apple kā galvenais tirgus dalībnieks cietīs vairāk nekā citi uzņēmumi (šobrīd uzņēmums, gluži pretēji, izskatās labāk nekā citi, akcijas krītas mazāk nekā jebkurš konkurents).
Tima Kuka stratēģija ilgtermiņā varētu darboties tikai vienā gadījumā - ja uzņēmums saglabātu iPhone un citu produktu kvalitāti konkurentu līmenī vai nebūtu spēcīgas nobīdes un nebūtu globālu krīžu. Bet Apple nespēja izdarīt pirmo, un krīze šīs problēmas tikai atklāja. Un Apple krituma temps paātrinās, uzņēmums jutīsies daudz sliktāk nekā tā tiešie konkurenti 2020. gadā. Šis nav Apple laiks.

Autora komentārsAtvērt
Atlants