Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 1.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 2.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 3.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 4.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 5.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 6.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 7.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 8.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 9.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 10.
  • Prezentācija 'Audzināšanas specifika mūsdienu skolā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Audzināšanas process   
  Klases audzinātāja darbība skolēnu personības attīstības sekmešanā   
Darba fragmentsAizvērt

Mērķtiecība
Princips prasa sistemātiski novērtēt audzināšanas un pašaudzināšanas gaitu.
Audzinātā uzdevums ir mērķtiecīgi virzīt audzēkņu darbību, palīdzēt izprast tās personīgo jēgu
Balstīšanās uz pozitīvo cilvēkā
Pamatojas uz atziņām par cilvēka kā sabiedrības būtnes attīstības likumsakarībām
Prasmes var apzināti apgūt tikai darbībā, vingrinoties mācību stundās skolā, ārpusstundu darbā, ģimenē

Mūsdienu skola
Skola tiek apmeklēta noteiktu rezultātu sasniegšanai
Skolēns ir aktīvs mācību procesā
Mācības balstās uz pētījumu, izziņas procesu
Bērncentrēts mācību process, kurā skolotājs ir procesa organizators
Liela skolēnu brīvība
Skolēnu sekmes veidojas apkopojot apgūto
Pašvērtējums, vienaudžu un citu cilvēku vērtējums
Mācību saturs ir saistīts ar skolēnu interesēm, pieredzi, talantiem un reālo dzīvi
Mācības un to saturs ir tieši vērstas uz skolēnu daudzveidību un nodrošina dažādu vajadzību piepildīšanu

Autora komentārsAtvērt
Atlants