Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Rīta aplis
Nedēļas tēma „Daba mostas”
10.04.2006
Skolotāja darbība
1.Ieslēdz rotaļlietu ar skaņas signālu, kas aicina uz rīta apli.
2.Aicina sadoties rokās un pēc kārtas saskaitīties.
3.Kad skaitīšana pārtraukta, aicina to darīt vēlreiz, kad skaitīšanas kārta nonākusi līdz bērnam, kam samisējās, ļoti uzmanīgi ieklausās un neuzkrītoši palīdz.
4.Jautā: „Kas ir vairāk – zēni vai meitenes? Kā to mēs varam uzzināt?”

Studenta secinājumi
Man ļoti patika, ka ir skaņas signāls. Visi bērni saprot, ka jādodas uz rīta apli.
Skolotāja korekti, nenodarot pāri bērnam, izlaboja kļūdu, līdz ar to arī pamācot skaitīt pareizi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants