Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma sociālā atbildība', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma sociālā atbildība', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma sociālā atbildība', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma sociālā atbildība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nozīmīgākais uzņēmējdarbības faktors, kas Latvijā veido labu uzņēmuma reputāciju, ir tā personāls, kā nozīmīgi labas reputācijas faktori tiek minēti arī uzņēmuma piedāvātie produkti un pakalpojumi, tā perspektīvas, kā arī korporatīvā komunikācija un uzņēmuma starptautiskā orientācija.
Izteiktākais uzņēmumu labas reputācijas veidošanās nosacījums Latvijā ir rūpes par darbiniekiem.
Visaugstāk tiek vērtēts tas, ko darba devējs spēj dot darbiniekam, nevis ko darbinieks spēj dot darba devējam.
Tādēļ daudziem uzņēmējiem jāsāk pārdomāt sava uzņēmuma personāla attīstības politika un sava tēla veidošana, jo nākotnē palielināsies gan sabiedrības prasības, gan uzņēmumu savstarpējā konkurence.
Salīdzinot Latvijas, Somijas un ASV pieredzi, atklājas, ka Latvijas sabiedrībā valda samērā atšķirīga izpratne un vērtības. Somijā pirmajā vietā tiek izvirzīta uzņēmumu kultūra un vadība, bet Latvijā šāds faktors kā būtiskākais netiek izcelts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants