Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Tūrisma aģentūras „Kolumbs” mārketinga izvērtējums', 1.
  • Eseja 'Tūrisma aģentūras „Kolumbs” mārketinga izvērtējums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Es izvelējos tūrisma aģentūras „Kolumbs” mājaslapu, jo pats esmu izmantojis šīs kompānijas pakalpojumus un biju pilnībā apmierināts ar tās piedāvāto servisu un pakalpojumiem.

Galvenā tūrisma uzņēmuma mērķauditorija ir studenti un jaunieši. Sākot ar 1998. gada augustu, paplašinot uzņēmumu un produktus, organizācija bija pazīstama kā Pilnīgi Citāda Tūrisma aģentūra “Kolumbs Juniors”, kuras nosaukumā nepārprotami tika pavēstīts, ka tā orientējas uz jauniešu auditoriju. Kopš 2004.gada decembra uzņēmums ir mainījis nosaukumu un tagad pastāv kā SIA „Tūrisma aģentūra Kolumbs”. Tomēr mainoties nosaukumam galvenā mērķauditorija nav mainījusies. To pierāda kaut vai fakts, ka aģentūra piedāvā noformēt vienīgo starptautiski atzīto studenta apliecību (ISIC), ko izdod vairāk kā 93 valstīs. Jauniešiem līdz 25 gadiem tiek piedāvātas atlaides aviobiļetēm lidojot uz Angliju un Īriju, kā arī lidojumiem ārpus Eiropas. Pēdējo piedāvājumu izmanto daudz jauniešu, kas dodas uz Īriju un Angliju peļņas nolūkos.

Jau uzņēmuma devīzē „Citāda tūrisma aģentūra” Kolumbs sevi pozicionē kā atšķirīgu no citām tūrisma firmām. Kolumbs piedāvā ne tikai regulāros tūrisma pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants