Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmdarbības vadīšanas gaitā jāpieņem šādi lēmumi:
jānosaka reklāmas mērķi,
jāpamato reklāmas izmaksas,
jāizvēlas reklamēšanas veids,
jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu,
jānovērtē reklāmas efektivitāte.
Starptautiskajā reklāmā būtiska nozīme ir standartizācijas – lokalizācijas jēdzienam un tā izpratnei. Standartizācijas – lokalizācijas klasifikācija:
Patēŗetāja pieprasījuma vienveidība
Mēroga un vēriena ekonomijas
Atbilstoša tēla (globālā brendinga) prezentācija
Menedžeriskās/ operatīvās efektivitātes
Infrastruktūras prasības
Mediju pieejamība
Sadales atšķirības
Legālie ierobežojumi
Fiziskā vide
Transports un komunikācija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants