Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 1.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 2.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 3.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 4.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 5.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 6.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 7.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 8.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 9.
  • Referāts 'Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Darbības vispārīgs raksturojums    4
2.  Darbības pamatveidi un to psiholoģiskais raksturojums    5
2.1.  Rotaļas    5
2.2.  Mācības    7
2.3.  Darbs    9
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Psiholoģija ir zinātne, ko vairāk vai mazāk būtu jāpastudē katram cilvēkam neatkarīgi no tā, kādu lomu dzīvē viņš ieņem. Plaši pazīstamie psiholoģi, īpaši tie, kuri tika minēti šajā darbā - Ž. Piažē, V. Romenkova, Z. Freids, V. Šterns, Ļ. Vigotskis, S. Rubinšteins, A. Ļeontjevs, ir palīdzējuši izprast cilvēka gan iekšējo, gan ārējo pasauli, kas mums palīdz ikdienā sadarboties ar klātesošajiem.
Rotaļas ir viens no darbības pamatveidiem, kas vairāk asociējas ar bērnību, bet patiesībā tās pastāv visu cilvēka dzīvi, tikai savādākā izpausmes veidā, ko ir pierādījis psihologs V. Šterns.
Mācīšanās jau ir nopietnāks darbības pamatveids nekā rotaļas, kas arī pastāv visu cilvēka dzīvi un, jo tālāk, jo plašākas un padziļinātākas tās kļūst, pamatojoties uz mācīšanās formām.
Darbs ir pēdējais no darbības pamatveidiem, kas savā ziņā varētu būt arī iepriekšējo darbības pamatveidu rezultātu rādītājs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants