Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 1.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 2.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 3.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 4.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 5.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 6.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 7.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 8.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 9.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 10.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 11.
  • Referāts 'Tautsaimniecības nozaru ekonomika', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Izvēlētās tautsaimniecības nozares vispārējs    5
  Raksturojums LR ekonomiskajā sistēmā    5
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    8
3.  Ražošanas tehnoloģiju sīks apraksts    10
4.  Ieņēmumu un izdevumu veidošanās    12
5.  Mārketinga darbības uzņēmumā    14
6.  Secinājumi, priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa pasaulē notiek visai straujas pārmaiņas – samazinās tirgus niša, saīsinās produktu dzīves cikls, attīstās trešās valstis, kas ienāk, kas piesātina tirgū ar lētākiem produktiem, ierobežotāki kļūst daudzi resursi. Arvien biežāk izvirzās jautājums, kā darboties, veselīgi konkurēt, vadīt organizāciju, uzņēmumu vai tirdzniecības objektu šo pārmaiņas konkrētajā vidē – valstī, reģionā, nozarē.[ 2 ;4.]
Darbības procesa sākumposmā noteikti būtu jāpārzina likumdošanas, normatīvos, tiesiskos un juridiskos dokumentus, kas reglamentē tirdzniecības uzņēmuma darbību kopumā.
Svarīgi zināt lēmuma pieņemšanas, cilvēku vadīšanas, motivēšanas, plānošanas, īstenošanas, izvērtēšanas, finanšu un resursu vadīšanas un citas metodes.
Tirdzniecības nozarē strādājot komandā, būtiski pārzināt psiholoģiskos un saskarsmes jautājumus kontaktu un dialogu veidošanai, konfliktu un problēmsituāciju risināšanai, izprast organizācijas kultūru un valdošo mikroklimatu.
Pētījuma objekts – tirdzniecības uzņēmuma darbības raksturojums.
Pētījuma mērķis – iepazīties ar LR tirdzniecības nozares ekonomiskajiem rādītājiem, noskaidrot šīs nozares vietu un lomu valsts ekonomiskajā sistēmā, iepazīties ar pakalpojumu procesu tehnoloģiju, ieņēmumu un izmaksu veidošanas sistēmu uzņēmumā un mārketinga pamatprincipiem.…

Atlants