-
Prakses atskaite tirgvedībā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji | 4 | |
Piekļuves vieta uzņēmumam | 4 | |
Pakalpojumu un tā realizācijas politika | 4 | |
Pakalpojuma dzīves cikls | 4 | |
Pakalpojuma atjaunošanas un jaunievedumu politika uzņēmumā | 5 | |
Cenas, atlaides. To veidošanas politika | 5 | |
Pārdošanas formas un to efektivitāte | 6 | |
Mārketinga formas uzņēmumā | 6 | |
Mārketinga funkcijas veikšanas produktivitāte. | 7 | |
Uzņēmuma klienti un mērķauditorija | 7 | |
Uzņēmuma konkurenti | 7 | |
Reklāmas pasākumi un to efektivitāte | 7 |
Secinājumi
Uzņēmums “Rīgas Satiksme” ir viens no lielākajiem un perspektīvākajiem pasažieru pārvadājumu uzņēmums Latvijā. Pateicoties Rīgas Domes līdzfinansējumam, RS būs vieglāk pārdzīvot ekonomisko pagrimumu valstī. Pēc pasažieru pārvadajumu skaita RS ir viens no veiksmīgākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Liela nozīme pakalpojumu sniegšanā ir tehnoloģiskajiem jauninājumiem, kas liek konkurentiem vairāk sasparoties.
Veicot prakses darbu autore secināja, ka lielu ieguvumu dod starpvalstu partneru pieredzes apmaiņa un ideju adoptācija.
RS tirgus pozīcija Latvijā ir stabila un ilgtspējīga.
RS vajadzētu vairāk piedomāt ne tikai par Rīgas pilsētniekiem, piešķirot tikai Rīgā deklarētiem ļaudīm atlaides, bet nākt pretī arī lauku cilvēkiem.
…
Autores prakses darba galvenais mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas un iepazīties ar klientu un tirgus analīzes politiku uzņēmumā RP SIA „Rīgas Satiksme” turpmāk tekstā RS. Prakses mērķi darba autore sasniedza šādā veidā: • Pirmo prakses nedēļu veica novērojumus 5. tramvaja depo vadītāju biļešu naudas nodošanas punktā. • Otro prakses nedēļu iepazinās ar darba vidi KP4 jeb E-talona tirdzniecības vietā blakus Brīvības/Vairoga krustojumam. • Trešo prakses nedēļu veica novērojumus E-talona klientu apkalpošanas centrā, Brīvības gatvē 384b jeb Šmerlī. Prakse ilga no 15.06.2009. līdz 03.07.2009.