Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 31.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Milzu!" mārketinga darbības izvērtējums un pilnveides iespējas', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA SIA MILZU! VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
2.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBAS VIDE    6
2.1.  Makrovides faktori (PESTE analīze)    6
2.2.  Mikrovides faktori (SVID analīze)    7
3.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBU KOMPLEKSS    9
4.  UZŅĒMUMA PRODUKTA MĒRĶA TIRGUS SEGMENTU APRAKSTS UN RAKSTUROJUMS    11
5.  UZŅĒMUMA SIA MILZU! ZĪMOLA UN MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU KOMPLEKSS    12
6.  UZŅĒMUMA KONKURENTU RAKSTUROJUMS    14
  SECINĀJUMI    15
  PRIEKŠLIKUMI    16
  LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Pieturēšanās pie uzņēmuma pamatvērtībām un nepārtrauktas inovācijas – SIA MILZU! veiksmes pamatā.
2. PESTE analīze parāda, ka katrs faktors biznesa plānošanā ir svarīgs, bet jāņem vērā visu faktoru kopums.
3. Uzņēmums savas stiprās puses izmanto mārketinga mērķu sasniegšanai.
4. Uzņēmuma mārketinga darbību komplekss atbilst mērķa tirgus vajadzībām un pieprasījumam.
5. SIA MILZU! Produkcijas mērķauditorija – ģimenes ar bērniem, veselīga dzīvesveida atbalstītāji.
6. Ar mārketinga komunikāciju palīdzību uzņēmums veicina produktu realizāciju tirgū.
7. Svarīgākie konkurenti – lielie brokastu pārslu ražotāji Kellog’s, Nestle.

PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam ir daudz stipro pušu un jāizstrādā stratēģiju, kas apvienotu stiprās puses ar iespējām.
2. Minimizēt izmaksas, lai varētu produkciju tirgū piedāvāt par zemāku cenu nekā konkurenti, tādējādi paplašinot savu tirgus daļu.
3. Ik pa laikam izvietot kādas atgādinoša veida reklāmas par uzņēmuma ražotajiem produktiem, piemēram vides reklāmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants