Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējoši labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir sekojoši:
institucionālais menedžments – salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību, piemēram, pie šī līmeņa menedžmentiem pieder tādi amati, kā akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekšsēdētājs, prezidents, viceprezidenti
finansu dienests – atbildīga par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu, tāpēc arī tās darbinieki nelabprāt piekrīt mārketinga izmaksu palielināšanai, jo nesaskata šo darbību nozīmīgumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants