Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 1.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 2.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 3.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 4.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 5.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 6.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 7.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 8.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 9.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 10.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 11.
  • Referāts '20. un 21.gadsimta ģimenes modelis', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sieviete un vīrietis    4
1.1.  Dzimumatšķirības    4
2.  Ģimenes modelis    5
2.1.  Dzimumstereotipi    5
2.2.  Vadītāji    5
2.3.  Atšķirības starp sievietēm un vīriešiem kā vadītājiem    6
2.4.  Sieviete un vīrietis ģimenē    8
3.  Tendences Latvijā    9
3.1.  Nākotnes antropologi par mūslaiku tikumu vēsturi    9
3.2.  Latvieši izmirs, kamēr vidusskolā būs 12.klases    10
3.3.  Latviešiem ģimenē vajag četrus bērnus    10
3.4.  Bērnu radīšanai nepietiek laika    11
3.5.  Pārāk vēlu nonāk pieaugušo statusā    12
Darba fragmentsAizvērt

Laiks, ka valdīja nospiedošs patriarhāts ir jau aiz muguras. Arvien vairāk iezīmējas vīriešu un sieviešu līdzvērtība sabiedrībā, tai skaitā ģimenē. Bērns izaug ģimenē vai vietā, ko uzskata par ģimeni. Tieši tur bērnam veidojas pirmā un primārā attieksme pret dzīvi. Veidojas pirmā un paliekošā vadītāja un padotā pieredze. Veidojas uzticēšanās un prasme sadarboties. Arī bērna vecāki šo pieredzi un prasmes ieguvuši savā ģimenē un zemapziņas līmenī to projicē savā darbībā uz izveidoto ģimeni.
Ja ģimeni apskata kā valsts pamatšūnu, tad arī uz ģimeni var skatīties no vadības teorijas viedokļa. Ģimene ir kā mikrokosmos, kura atspoguļo pieaugušā dzīvi ārpus ģimene – makrokosmosā. Visa indivīda dzīve ir kā savienotie trauki. Līdzko vienā traukā labklājības līmenis ir disbalansā, tad šis disbalans projicējas uz pārējām dzīves svērām. Darba autors piedāvā apzināti apskatīties katram uz savu ģimeni caur vadības zinātņu un sievietes, vīrieša atšķirību prizmu un caur to apzināt un pozitīvi ietekmēt visu indivīda dzīvi kopumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants