Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 1.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 2.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 3.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 4.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 5.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 6.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 7.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 8.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 9.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 10.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 11.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 12.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 13.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 14.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 15.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 16.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 17.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 18.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 19.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 20.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 21.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 22.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 23.
  • Prakses atskaite 'Ievads logopēdijā', 24.
Darba fragmentsAizvērt

11.Secinājumi par bērna runas/valodas attīstību veseluma skatījumā Anastasija labprāt sadarbojas, ir smaidīga, atvērta, ir vērojams acu kontakts. Runas temps nav
ātrs, teikumi ir īsi, ar pauzēm, jo, šķiet, ka meitene domā “pareizo” atbildi, iespējams, ka baidās kļūdīties, jo redz, ka skolotāja pieraksta atbildes. Spontānajā runā Anastasija izmanto vienkāršus paplašinātus teikumus. Izrunātos teikumos ir vērojama pareiza vārdu kārtībā.
Artikulācijas aparāta perifērās daļas uzbūve ir atbilstoši normai. Atsevišķu daļu funkciju izpilde dažādu vingrinājumu veidā (“Bučiņas”, “Pulkstenis”, “Zirdziņš”) ir izpildīta pareizi.
Ir nelieli fonētiski fonemātiski traucējumi, Anastasija balsīgās un šņācošās skaņas aizstāj ar citām skaņām, vārdu krājums pietiekošs. Gramatiskie traucējumi netika novēroti. Meitene lietvārdu saskaņo dzimtē, skaitlī, locījumā. Sižetiskajos attēlos saskatīja kopīgo. Stāstījumā esot patstāvīga, pats stāstījums ir secīgs, loģisks.
Intelektuālās spējas ir atbilstoši vecumposmam. Loģiskā secība sarindo kartītes ar “gadalaikiem”, loģiski paskaidro. Tāpat arī prot analizēt un izdarīt secinājumus par “ceturtā liekā” izslēgšanu.
Telpiskā un plaknes orientācija ir laba, saprot un prot parādīt “labo” un “kreiso” pusi. Saprot arī norādes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants