Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūru būtība', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā darbojas gan vietējās aģentūras, gan arī starptautisko reklāmas aģentūru tīklu filiāles.
Ņemot vērā Latvijas reklāmas tirgus samērā īso vēsturi un lielumu, kvalitatīvā attīstība notiek. Reklāmdevēju, mārketinga pusē pieaug profesionalitāte. Protams, jāuzsver attīstība, kas ir interaktīvajā segmentā, kas ir un būs būtiska nākamos divus - trīs gadus uz priekšu.
Klasiskā izpratnē reklāmas aģentūra veido saturu, reklāmas produktu un mediju aģentūra nodarbojas ar tās izvietošanu, plānošanu un pirkšanu. Taču tā robeža ir diezgan izplūdusi, jo ir klienti, kuriem reklāmas aģentūra ir tas centrs, kas veido mārketinga plānu un komunikācijas stratēģiju, citiem klientiem to veido mediju aģentūras.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants