Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 1.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 2.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 3.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 4.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 5.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 6.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 7.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 8.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 9.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 10.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 11.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 12.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 13.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 14.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 15.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 16.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 17.
  • Referāts 'Ārzemju reklāmas adaptēšanas problēmas', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas teorētiskie aspekti    4
1.1.  Reklāmas būtība    4
1.2.  Starptautiskā reklāma    6
1.3.  Starptautiskas reklāmas veidošanas problēmas    8
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Pie mūsdienu mārketinga galvenajiem raksturlielumiem, kas var būt gan globāli, gan lokāli organizēts ir pieskaitāma starptautiskās reklāmas izstrāde. Tas noticis sekojošu iedarbību rezultātā- strauji attīstās ražošanas tehnoloģijas, starptautiskais tirgus un konkurence. Mūsdienu mārketingā arvien svarīgāk ir izveidot veiksmīgu un efektīvu produkta reklāmu, iegūt plašāku atpazīstamību patērētāju vidū un radīt vēlmi iegadāties šo produktu.
Reklāma mūsdienās ir kļuvusi par komunikācijas procesu, kas kaut gan notiek vairākās kultūrās un atšķiras ar vērtībām, kumunikācijas stilu un patēriņa modeļiem, tomēr tai ir jāapgūst globāli apmēri – ražošanas un tirdzniecības apjomu palielināšanas dēļ.
Starptautiskā reklāma nav tikai komunikācijas veids, tā ir arī uzņēmējdarbība, kas tieši saistīta ar reklāmdevējiem un reklāmas aģentūrām, kuru galvenais uzdevums ir izveidot reklāmas un apzināt medijus dažādās valstīs.
Starptautiskā reklāma ir milzīgs spēks, kas atspoguļo sociālās vērtības un popularizē šīs vērtības visā pasaulē.
Kaut gan viena no būtiskākajām starptautiskās reklāmas problēmām ir piemēroties atšķirīgajiem reklāmas noteikumiem, kuri ir tik dažādi to lielās aptveramības dēļ.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants