Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 1.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 2.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 3.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 4.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 5.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 6.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 7.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 8.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 9.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 10.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 11.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 12.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 13.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 14.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 15.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 16.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 17.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 18.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 19.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 20.
  • Referāts 'Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma objekts – LR reģistrēti uzņēmumi, kas darbojas tūrisma nozarē. Pavisam izvēlētas 150 respondenti (ceļojumu aģentūras, tūrisma informācijas centri, attīstības aģentūra). Nedēļas laikā tika gūti pozitīvi rezultāti, un atbildēja 61 respondents
Darba mērķis ir izpētīt mārketinga un reklāmas nozīmi tūrisma produkta virzīšanā, attīstību un īpatnības.
Tika izvirzīta hipotēze – zināšanās par pakalpojumu mārketingu un pareizā reklāma palīdz tūrisma uzņēmumam virzīt tūrisma produktu.
Lai sasniegtu darbā iztīrīto mērķi, autori ir izvirzījuši sekojošus uzdevumus:
1)veikt aptauju un sasniegt pozitīvus rezultātus;
2)apkopot datus un sniegt priekšlikumus un secinājumus.
Galvenās pētījuma metode ir salīdzinājuma metode, teorētiskā analīze un aptaujas forma.
Reklāma spēj mūs pārliecināt, ka kāda prece ir labāka par citā un ka bez tās mūsu dzīve nebūs pilnvērtīga. Mārketinga pasākumi izvērtē kam veltīt šo reklāmu, kā labāk pasniegt esošo informāciju pircējam. Darba autori veica pētījumu, lai saprastu kā Latvijas ceļojumu aģentūras pielieto mārketinga pasākuma kompleksu savā darbā, kādus reklāmas laukumus viņi izmanto. Elektroniski autori aizsūtīja aptaujas anketu ceļojumu aģentūrām, tūrisma informācijas centriem, attīstības aģentūrai, pavisam 150 anketas. Nedēļas laikā tika gūti pozitīvi rezultāti, un atbildēja 61 respondents.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants