Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Prece un cena', 1.
  • Konspekts 'Prece un cena', 2.
Darba fragmentsAizvērt

iegūt stabilas pozīcijas tirgū produkta kvalitātes ziņā (nosakot samērā augstas cenas – prestiža cenas).”
Manuprāt, parasti uzņēmēji cenu noteikšanas instrumentu izmanto tikai un vienīgi peļņas iegūšanai, saskaitot visas izmaksas un pieliekot klāt noteiktu peļņas procentu, aizmirstot par uzņēmuma stratēģiju un vīziju, kas priekšplānā parasti izvirza preču un pakalpojumu kvalitāti, nevis cenu, līdz ar to bieži vien šāda pieeja nav ilgtspējīga un efektīva uzņēmuma attīstībai, jo cenas, konkurences ietekmē, ir ļoti mainīgs aspekts, kuram ir grūti izsekot līdzi un panākt stabilitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants