Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Klasifikācijas grupa
Vārdiskās metodes:
Runas:
Metodes nosaukums
Monoloģiskās metodes:
Stāstījums
Skolotāja darbība
Skolotājs stāsta par kādu konkrētu tematu.
Skolēna darbība
Skolēns, klausās skolotāja stāstījumu.
Mācību metodes mērķi
Iemācīt skolēnu klausīties un saklausīt, iegūt informāciju.
Metodes priekšrocības
( + )
Interesants stāstījums saista skolēna uzmanību, iedarbojas uz dzirdes atmiņu.
Var pielietot visos mācību priekšmetos.
Metodes trūkumi
( - )
Stāstījumā skolēns ir pasīvs, tādēļ ātri var zust interese.

Lekcija
Izklāsta mācību vielu, papildinādams ar uzskates līdzekļu un eksperimentu demonstrējumiem. Raksta, zīmē uz tāfeles.
Klausās, pieraksta, vēro uzrakstīto, uzzīmēto.
Iemāca ieraudzīt svarīgāko, konspektēt
Lielu informācijas daudzumu var izklāstīt. Ietaupa mācību laiku.
Skolēns pats nemeklē informāciju. Skolēns pietiekami daudz nevar izteikt savas domas.…

Atlants