Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 1.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 2.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 3.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 4.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 5.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 6.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 7.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 8.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 9.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 10.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 11.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 12.
  • Referāts 'Reputāciju vadība', 13.
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Jēkabpils PMK” Uzņēmuma darbinieki izjūt lielu gandarījumu, ja uzņēmuma īstenotie projekti izdodas augstā līmenī, jo uzņēmumam katrs no potenciālajiem klientiem ir svarīgs, nozīmīgs un īpašs. Uzņēmumam nav svarīgi, vai šis pasūtītājs strādā ar lielu vērienu, vai arī ir kāds mazais uzņēmējs. Būvfirmas attieksme pret jebkuru no klientiem ir vērsta pozitīvā virzienā, jo sekmē nākotnes sadarbības iespējas.

SIA „LC Būve” Uzņēmuma prioritāte galvenokārt ir lielo klientu projekti. Uzņēmums savus pakalpojumus klientiem veic ļoti kvalitatīvi un augstā līmenī, jo visi klienti ir svarīgi arī nākotnes sadarbībai.

Salīdzinājums. SIA „Jēkabpils PMK” mājas lapā ir paredzēta vieta klientu atsauksmēm, kā arī ievietoti atzinības un goda, pateicības raksti no klientiem par veiksmīgi realizētiem projektiem. Klientiem ir pozitīvas atsauksmes par šo uzņēmumu, kas izsaka vēlmi arī nākotnē turpināt sadarbību. Uzņēmuma darbiniekiem ir liels pagodinājums, ja viņu darbs tiek pozitīvi novērtēts ar uzslavām ,kas dod stimulu, jaunas ierosmes citu projektu veidošanā. SIA „LC Būve” mājas lapā tādas informācijas nav, taču, meklējot informāciju par šo uzņēmumu, internetā ir pieejami vairāki raksti no vietējā laikraksta „Brīvā Daugava”, kur uzņēmuma klienti izsaka pateicību un labas atsauksmes par uzņēmuma darbu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants