Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 1.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 2.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 3.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 4.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 5.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 6.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 7.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 8.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 9.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 10.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 11.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 12.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 13.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 14.
  • Referāts 'A/s "Parex banka"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Uzņēmuma vēsture    3
3.  A/S „Parex banka” iekšējās vides analīze    5
3.1.  Īpašnieki, vadītāji, darbinieki    5
3.2.  Darba kultūra    6
4.  A/S „Parex banka” ārējā vide    7
4.1.  Demogrāfiskie faktori    7
4.2.  Sociālie un kultūras faktori    8
4.3.  Makroekonomiskie faktori    8
4.4.  Konkurence    9
5.  SVID analīze    10
6.  A/S „Parex banka” piedāvātā pakalpojuma segmenti un mērķtirgus    11
7.  Produkta mikss stratēģija    12
8.  Mārketinga darbību komplekss produkta noieta stimulēšanai    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Šī projekta izpētes objekts ir viena no Latvijas vadošajām komercbankām - akciju sabiedrība „Parex banka”. Projekta mērķis ir attiecīgās komercsabiedrības izpēte un tās darbības analīze. Tajā tiek ietverta a/s „Parex banka” dibināšanas un attīstības vēstures analīze, tās ārējās un iekšējās vides raksturojums, bankas piedāvāto pakalpojumu mērķtirgus noteikšana, tiks izstrādāta pakalpojumu mikss stratēģija un mārketinga darbību komplekss pakalpojumu noieta stimulēšanai.
Lai varētu sasniegt pētījuma mērķi, tā autorei bija nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1)iepazīties ar informāciju, kura raksturo banku sektora darbību Latvijā, tai skaitā ar atbilstošo Latvijas Republikas likumdošanu;
2)iepazīties ar materiāliem, kuri raksturo pašu a/s „Parex banka”.
Lai veiktu šos uzdevumus projekta autore iepazinās ar atbilstošajiem normatīvajiem aktiem un literatūru, kā arī jaunākos informatīvos materiālus internetā.
Projekta iesākumā autore raksturo pamatinformāciju par banku un tās vēsturi. Tiek aprakstīta bankas ārējā vide, mērķi un vadības organizācija, tās funkcijas. Protams, tiek apskatīta arī bankas iekšējā vide, tās īpatnības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants