Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 1.
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 2.
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 3.
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 4.
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 5.
  • Konspekts 'Iepazīšanās ar apkārtni "Māmiņa"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze:
Nodarbības laikā tika izmantota gan verbālā, gan uzskatāmā, gan praktiskā metode. Tika īstenots darbs ar visu grupu, kā arī individuālais darbs. Manuprāt tika īstenots gan izvirzītais mērķis, gan izvirzītie uzdevumi. Bērni nodarbības laikā darbojās ar prieku.
Divi bērni nodarbībā tikpat kā nepiedalījās, bet šie divi bērni bieži vien nodarbībā nepiedalās, tajā laikā labāk izvēlas rotaļāties. Tādos brīžos ir ļoti jāpiedomā pie tā kā ieinteresēt šos divus bērnus. Šīs nodarbības laikā tas izdevās tikai tajā brīdī, kad bērni sasveicinājās ar lellīti, kā arī šie abi bērni labprāt piedalījās praktiskajā nodarbībā.
Kļūdas – skatoties nofilmēto materiālu, pamanīju, ka pirmajai rotaļai aizmirsu nodziedāt pēdējo pantiņu, bet šķiet, ka bērni to paši nepamanīja un neapjuka. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants