Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzās kompānijas gribētu piegādāt savu preci uz plašo vietējo tirgu; menedžeriem nebūtu vajadzīgi mācīties jaunu valodu un starptautiskās tiesības, rīkoties politiskās un ekonomiskas nestabilitātes apstākļos vai veikt izmaiņas savā produkcijā, lai apmierinātu dažādu patērētāju vajadzības. Biznesa vadīšana būtu vieglāka un drošāk.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules(globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālas ražošanas-realizācijas aktivitāte ar mērķi gūt peļņu.
Ietver visas marketinga aktivitātes attiecībā  uz globālo tirgu.
Starptautiska mārketinga būtība pasaules (globāla tirgu) uztvere kā savu potenciālo tirgu, tā analīze un tā vajadzību apmierināšana.1

Eksports un tās pazīmes:
Kad kompānija ir nolēmusi iziet uz noteiktas valsts tirgus, nākamais menedžmenta solis ir izstrādāt optimālo iekļūšanas stratēģiju. Runa ir par tādiem stratēģijām, kā:
netiešs eksports – ražotāja produkcija tiek pārdota  ārzemju tirgos ar neatkarīgo starpnieku palīdzību (brokeri, eksporta jeb tirdzniecības uz  mums utt.).  Šajā  gadījumā, ražotājs un starpnieks ir no vienas valsts.2
Netieša eksporta plusi:
Uzņēmuma   ražotāja ierobežotie resursi.
Preču pārpalikumi, pie tām pieprasījuma esamība  ārzemju tirgos
Minimālais politiskais un ekonomiskais risks.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants