• Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabiedrisko attiecību darba modeļu kontekstā. SIA "Pure Food"

     

    Eseja3 Sabiedriskās attiecības

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 1.
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 2.
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 3.
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 4.
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 5.
  • Eseja 'Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu sabi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tāpēc uzņēmums ir sertificēts atbilstoši ISO 22 000 pārtikas drošības standartam un BRC standarta prasībām.4 Ja sadarbība starp diviem uzņēmumiem ir izvērtusies abpusēji izdevīga, pateicoties veiksmīgajai sadarbībai, tad abi šie uzņēmumi ir ieinteresēti sadarboties atkal un atkal, šajā gadījumā SIA „Pure Food” apliecina savu vēlmi sadarboties ar kompānijām, piegādājot kvalitatīvus un sertificētus produktus, bet kvalitatīvi un sertificēti produkti ir viens no uzņēmuma pozitīvo atsauksmju radītājiem, un pozitīvās atsauksmes no klientiem rada vēlmi sadarboties ar SIA „Pure Food” atkal un atkal.

Secinājumi:
Sabiedriskās attiecības liela nozīme ir tieši ir komunikācijai. Komunikācijas procesa mērķi ir informēt, pārliecināt, motivēt vai arī sasniegt savstarpēju sapratni. SIA „Pure Food” ir izdevies izveidot labu komunikācijas sistēmu ar uzņēmumiem, kam tie piegādā izejvielas, bet, iespējams, uzņēmumam vajadzētu padomāt vairāk par klientiem, kas iegādājas viņu ražotās sulas un ievārījumus mazumtirdzniecības veikalos, tā palielinot savas produkcijas noietu arī Latvijas tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Atlants