Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 1.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 2.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 3.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 4.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 5.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 6.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 7.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 8.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 9.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 10.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 11.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 12.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 13.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 14.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 15.
  • Referāts 'Zagšana un ētika', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Zādzības jēdziens, soda veidi un statistika Latvijā    2
  Problēmas raksturojums un aktualitāte    4
  Problēmas ētiskie aspekti    8
  Problēmas risināšanas ceļi    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ja cilvēks vienu reizi kaut ko nozog, tas nenozīmē, ka ir zaglis uz mūžu.
2. Lai apturētu zagšanu, jāpielieto stingrāka sodu izpilde.
3. Izglītības līmenis nenosaka, kādas personas veic zādzības. Zādzības veic cilvēki gan ar augstu, gan zemu izglītības līmeni.
4. Biežāk piemērotais sods ir naudas sods.
5. Statuss sabiedrībā nosaka kāds būs soda apmērs un vai tas vispār tiks piespriests attiecīgi personai ar augstu vai zemu statusu.
6. Mainoties situācijai valstī mainās zādzību skaits.
7. Ētiskās vērtības jāmāca audzināšanas ceļā ģimenei, skolām, interešu izglītībai.
8. Zagšana var kļūt par atkarību.
9. No ētikas viedokļa zagšana ir netikums.

Atlants